Servis Müdürü-Otomotiv (Bursa)
KOÇASLANLAR/KARİYER
Koçaslanlar Holding ve bağlı Şirketleri Türkiye genelinde 8 ilde, 18 lokasyonda, 38 şubeye ulaşmış ve 750 çalışanı ile 41 dünya markasının bayilik ve distribütörlüğünü yapan şirketimiz Satış, Satış Sonrası, Yedek Parça, İkinci El ve Sigorta hizmetleri vermektedir. Otomobil, hafif ticari, yolcu taşıma grubu, orta ve ağır ticari kamyonlar, çekici, treyler ve tüm bu ürünlerin yan ekipmanları ile birlikte karayolunda hareket eden tüm segmentlere hitap edebilen ürün yelpazesini oluşturan markalara sahiptir.
Ticaretin ve Mutluluğun Merkezi mottosuyla çıktığımız bu yolda Koçaslanlar ailesi olarak tüm çalışanlarımızın Koçaslanlar ve bağlı şirketlerinde çalışmayı sevmelerini, mesleki ve kişisel gelişimlerini sürdürmelerini, yeteneklerini keşfetmelerini ve uzun soluklu bizlerle çalışmalarının istiyoruz. Tüm bunlar içinde temel ilkemiz olan “mutlu çalışan” profilini yaratmak için çabalıyor ve var gücümüzle çalışıyoruz.
Değerlerimiz;
- Sürekli Öğrenen
- Sürekli Gelişen
- Yenilikçi
- Çözüm Odaklı
- Çevik
- Takım Oyuncusu
- Etik Değerlerine Bağlı
- Gururlu
Sizleri de ailemizin parçası olmaya davet ediyoruz!
Koçaslanlar Holding bünyesinde faaliyet gösteren şirketimizin Bursa lokasyonunda görevlendirilmek üzere "SERVİS MÜDÜRÜ" çalışma arkadaşı aramaktayız.
GENEL NİTELİKLER
- Tercihen Üniversitelerin Mühendislik, Otomotiv, İşletme, bölümlerinden mezun,
- Otomotiv sektöründe Ticari Araç satış sonrası servis hizmetleri alanında minimum 5 yıl tecrübeli,
- Etkin yöneticilik özelliklerine sahip, yöneticilik alanında deneyim sahibi,
- Etkili iletişim, planlama ve koordinasyon becerisine sahip,
- Analitik düşünme yeteneğine sahip,
- Tempolu çalışma düzenine uyum sağlayabilecek,
- B sınıfı sürücü belgesi sahibi ve aktif olarak araç kullanabilen,
- Askerliğini yapmış (Erkek adaylar için).
İŞ TANIMI
- İş potansiyelinin arttırılması amacıyla iş kalitesinin kontrolünü sağlayacak ve müşteri ziyaretlerinde bulunacak, müşteri ihtiyaç analizleri yapacak ve yaratıcı çözümler üreterek uygulayacak.
- Servis atölye düzenini sağlayacak ve yönetecek.
- Elemanlarının teknik ve genel bilgilerinin en üst düzeyde tutulmasını sağlamak amacıyla eğitim birimi ile iş birliği içerisinde çalışacak.
- İş gücü, ekipman ve tedarik planlamasını yapabilecek.
- Gelişen ihtiyaçlara uygun olarak servisin yapılanması, denetlenme ve standartlara uygun olarak çalışmasını sağlayacak.
- Servis ekibinin motivasyonunu ve performansını geliştirebilecek.
- Servis bölümünün performanslarının takibi, analizi ve raporlamasını yapabilecek.
- Belirlediği stratejik hedefler doğrultusunda bütçe hedeflerini oluşturarak gelir-gider bütçelerinin hedeflere uygun gerçekleşmesini sağlayacak.
- Diğer yetkili servislerle iş birliği yaparak, bakım onarım iş ve işlemlerinde müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkaracak metotlar geliştirecek.