Garanti Danışmanı-Otomotiv (İst.Orhanlı)
KOÇASLANLAR/KARİYER
Koçaslanlar Holding ve bağlı Şirketleri Türkiye genelinde 8 ilde, 18 lokasyonda, 38 şubeye ulaşmış ve 750 çalışanı ile 41 dünya markasının bayilik ve distribütörlüğünü yapan şirketimiz Satış, Satış Sonrası, Yedek Parça, İkinci El ve Sigorta hizmetleri vermektedir. Otomobil, hafif ticari, yolcu taşıma grubu, orta ve ağır ticari kamyonlar, çekici, treyler ve tüm bu ürünlerin yan ekipmanları ile birlikte karayolunda hareket eden tüm segmentlere hitap edebilen ürün yelpazesini oluşturan markalara sahiptir.
Ticaretin ve Mutluluğun Merkezi mottosuyla çıktığımız bu yolda Koçaslanlar ailesi olarak tüm çalışanlarımızın Koçaslanlar ve bağlı şirketlerinde çalışmayı sevmelerini, mesleki ve kişisel gelişimlerini sürdürmelerini, yeteneklerini keşfetmelerini ve uzun soluklu bizlerle çalışmalarının istiyoruz. Tüm bunlar içinde temel ilkemiz olan “mutlu çalışan” profilini yaratmak için çabalıyor ve var gücümüzle çalışıyoruz.
Değerlerimiz;
- Sürekli Öğrenen
- Sürekli Gelişen
- Yenilikçi
- Çözüm Odaklı
- Çevik
- Takım Oyuncusu
- Etik Değerlerine Bağlı
- Gururlu
Sizleri de ailemizin parçası olmaya davet ediyoruz!
Koçaslanlar Holding bünyesinde faaliyet gösteren şirketimizin İstanbul/Orhanlı lokasyonunda görevlendirilmek üzere "GARANTİ DANIŞMANI" çalışma arkadaşı aramaktayız.
GENEL NİTELİKLER
- Üniversitelerin Lisans veya Ön Lisans Otomotiv veya Makine Mühendisliği vb. bölümlerinden mezun,
- Tercihen Otomotiv sektöründe ticari araç satış sonrası servis hizmetleri alanında minimum 2 yıl tecrübeli,
- MS Office uygulamalarına hâkim,
- Organizasyon, planlama, takip ve raporlama yönü kuvvetli,
- İnsan ilişkilerinde başarılı, diksiyonu düzgün,
- Analitik düşünme yeteneğine sahip,
- Tempolu çalışma düzenine uyum sağlayabilecek,
- B sınıfı sürücü belgesi sahibi ve aktif olarak araç kullanabilen,
- Askerliğini yapmış (Erkek adaylar için).
İŞ TANIMI
- İş organizasyonu yapmaktan ve işlerini zamanında tamamlamaktan sorumludur.
- Servis için alınan iş sağlığı ve güvenliği/çevre koruma ve kalite önlemlerine uymaktan sorumludur.
- Araçların garanti prosedürlerini, teknik notları eksiksiz olarak bilmekten, dosyalamaktan ve servis sürecindeki tüm ilgililerle paylaşmaktan sorumludur.
- Değişen garanti prosedürlerine ve şartlarına göre işlem yapılmasından ve değişen prosedürler hakkında ilgili tarafları bilgilendirmekten sorumludur.
- Müşterileri karşılamaktan ve müşteri taleplerinin anlaşılmasından ve müşterileri garanti hizmetleri hakkında bilgilendirmekten ve sunulan hizmetlerin tanıtımının yapılmasından sorumludur.
- Müşteri ihtiyaçlarını inceledikten sonra, yapılacak gerekli çalışmaları belirlemekten, müşterilere tavsiyede bulunmaktan ve müşterilere ek hizmetler önererek araç kontrolü yapmaktan sorumludur.
- Müşteri bilgilerini, araç bilgilerini ve aracın garanti kapsamı bilgilerini eksiksiz bir şekilde kayıt altına almaktan sorumludur.
- Araç tespit formu ve maliyet çalışmasına istinaden; araç üzerinde yapılacak bakım-onarım, değişiklik vb. işlemler için sigorta şirketinden ve müşteriden onay almaktan sorumludur.
- Aracın servis için ilgili randevusunun alınması ve bakım-onarım işlemlerinin takibinden sorumludur.
- Aracın bakım-onarımı devam ederken ilave olabilecek değişiklikler için araç sahibinden onay almak ya da Sigorta Eksperinin ek dosya açması konusunda gerekli görüşmeleri yapmaktan ve Hasar Tespit Formu ile İş Emri Formundaki bilgilerin aynı olmasını sağlamaktan sorumludur.
- Garanti kapsamında araç onarımı bitince iş emrinin kapatılarak ödeme işlemlerinin takip edilmesinden sorumludur.
- Ödemenin Filo Şirketi veya Sigorta şirketi tarafından yapılması durumunda sigorta şirketinden veya Filo Şirketi’nden aksi durumda müşteriden tahsil edilmesi kapsamında Ödeme Taahhütnamesinin alınmasından, peşin ödeme ise toplam fatura bedeli için ödemenin tahsil edilmesinden sorumludur.
- Garanti kapsamından yararlanmak isteyen müşterilerin de gerekli tüm evraklarının temin edilmesinden ve yukarıda belirtilen eksper organizasyonu, araç tespiti ve maliyet çalışması, ödeme süreci takibi vb. faaliyetlerinin aynen işletilmesinden sorumludur.
- Araç üzerinde değişen garanti kapsamındaki parçayı araç sahibine/ilgili markanın belirlediği birimlere teslim etmekten, istenmediği durumlarda garanti odasında etiketleyip raflamaktan sorumludur.
- Araç üzerinde değişen garanti kapsamındaki parçayı garanti deposunda ilgili yere kaldırmak ve muhafaza etmekten sorumludur.
- Garanti denetimine hazırlık yapmaktan ve denetim sonucunda ilgili parçaların iade sürecinden sorumludur.
- Gerekli durumlarda arızalı parçaların distribütör firmanın istediği noktalara ulaştırılmasını sağlamaktan sorumludur.
- Garanti hizmetleri kapsamında yedek parçaları sınıflandırmaktan ve etiketlemekten sorumludur.