Satış Sorumlusu/Ticari Araç (Tüm Türkiye)
Koçaslanlar Holding ve bağlı Şirketleri Türkiye genelinde 8 ilde, 18 lokasyonda, 38 şubeye ulaşmış ve 750 çalışanı ile 41 dünya markasının bayilik ve distribütörlüğünü yapan şirketimiz Satış, Satış Sonrası, Yedek Parça, İkinci El ve Sigorta hizmetleri vermektedir. Otomobil, hafif ticari, yolcu taşıma grubu, orta ve ağır ticari kamyonlar, çekici, treyler ve tüm bu ürünlerin yan ekipmanları ile birlikte karayolunda hareket eden tüm segmentlere hitap edebilen ürün yelpazesini oluşturan markalara sahiptir.
Ticaretin ve Mutluluğun Merkezi mottosuyla çıktığımız bu yolda Koçaslanlar ailesi olarak tüm çalışanlarımızın Koçaslanlar ve bağlı şirketlerinde çalışmayı sevmelerini, mesleki ve kişisel gelişimlerini sürdürmelerini, yeteneklerini keşfetmelerini ve uzun soluklu bizlerle çalışmalarının istiyoruz. Tüm bunlar içinde temel ilkemiz olan “mutlu çalışan” profilini yaratmak için çabalıyor ve var gücümüzle çalışıyoruz.
Değerlerimiz;
- Sürekli Öğrenen
- Sürekli Gelişen
- Yenilikçi
- Çözüm Odaklı
- Çevik
- Takım Oyuncusu
- Etik Değerlerine Bağlı
- Gururlu
Sizleri de ailemizin parçası olmaya davet ediyoruz!
Koçaslanlar Holding bünyesinde faaliyet gösteren şirketlerimizde değerlendirilmek üzere İstanbul Anadolu, İstanbul Avrupa, Kocaeli, Bursa, Balıkesir, İzmir, Mersin/Adana, Eskişehir lokasyonların da görevlendirilecek "Satış Sorumlusu/Ticari Araç" çalışma arkadaşları aramaktayız.
GENEL NİTELİKLER
- Lisans veya Ön Lisans tercihen Otomotiv veya Makine Mühendisliği vb. bölümlerinden mezun,
- Ticari Araç/Ağır Vasıta Saha Satışı alanında en az 2 yıl tecrübeli,
- MS Office uygulamalarına hâkim,
- Organizasyon, planlama, takip ve raporlama yönü kuvvetli,
- İnsan ilişkilerinde başarılı, diksiyonu düzgün,
- İfade gücü ve ikna yeteneği yüksek,
- Analitik düşünme yeteneğine sahip,
- Tempolu çalışma düzenine uyum sağlayabilecek,
- B sınıfı sürücü belgesi sahibi ve aktif olarak araç kullanabilen,
- Askerliğini yapmış (Erkek adaylar için).
İŞ TANIMI
- Firmayı sektörde en iyi şekilde temsil edebilmek.
- Güncel hedeflere göre müşteri yönetimi yapmak.
- Şirket hedefleri ile uyumlu bireysel hedeflerini gerçekleştirmek.
- Müşterilerimizi belli bir periyotta ziyaret etmek.
- Sorumlu olduğu bölgede aktif ziyaretler ve aktiviteler yaparak satış potansiyeli yaratmaya yönelik sürekli yeni fırsatlar geliştirmek.
- Müşteri ile tüm iletişim yollarını kullanarak sürekli temas sağlamak ve iş hacmini arttırmak.
- Yeni müşteriler bulma konusunda pazar araştırması ve analiz yapmak.
- CRM programı üzerinden ziyaret, teklif ve aktivite raporlaması yapmak.
- İstenildiği takdirde belirli diğer raporları sunmak.
- Sektörel gelişmeler, finansman olanakları, pazarda yer alan rakip firmalar, ürün özellikleri, fuarlar vb. konularda araştırmalar yapmak.