Servis Danışmanı-Otomotiv (İst.Orhanlı)
KOÇASLANLAR/KARİYER
Koçaslanlar Holding ve bağlı Şirketleri Türkiye genelinde 8 ilde, 18 lokasyonda, 38 şubeye ulaşmış ve 750 çalışanı ile 41 dünya markasının bayilik ve distribütörlüğünü yapan şirketimiz Satış, Satış Sonrası, Yedek Parça, İkinci El ve Sigorta hizmetleri vermektedir. Otomobil, hafif ticari, yolcu taşıma grubu, orta ve ağır ticari kamyonlar, çekici, treyler ve tüm bu ürünlerin yan ekipmanları ile birlikte karayolunda hareket eden tüm segmentlere hitap edebilen ürün yelpazesini oluşturan markalara sahiptir.
Ticaretin ve Mutluluğun Merkezi mottosuyla çıktığımız bu yolda Koçaslanlar ailesi olarak tüm çalışanlarımızın Koçaslanlar ve bağlı şirketlerinde çalışmayı sevmelerini, mesleki ve kişisel gelişimlerini sürdürmelerini, yeteneklerini keşfetmelerini ve uzun soluklu bizlerle çalışmalarının istiyoruz. Tüm bunlar içinde temel ilkemiz olan “mutlu çalışan” profilini yaratmak için çabalıyor ve var gücümüzle çalışıyoruz.
Değerlerimiz;
- Sürekli Öğrenen
- Sürekli Gelişen
- Yenilikçi
- Çözüm Odaklı
- Çevik
- Takım Oyuncusu
- Etik Değerlerine Bağlı
- Gururlu
Sizleri de ailemizin parçası olmaya davet ediyoruz!
Koçaslanlar Holding bünyesinde faaliyet gösteren şirketimizin İstanbul/Orhanlı lokasyonunda görevlendirilmek üzere "SERVİS DANIŞMANI" çalışma arkadaşı aramaktayız.
GENEL NİTELİKLER
- Üniversitelerin Lisans veya Ön Lisans Otomotiv veya Makine Mühendisliği vb. bölümlerinden mezun,
- Tercihen Otomotiv sektöründe ticari araç satış sonrası servis hizmetleri alanında minimum 2 yıl tecrübeli,
- MS Office uygulamalarına hâkim,
- Organizasyon, planlama, takip ve raporlama yönü kuvvetli,
- İnsan ilişkilerinde başarılı, diksiyonu düzgün,
- Analitik düşünme yeteneğine sahip,
- Tempolu çalışma düzenine uyum sağlayabilecek,
- B sınıfı sürücü belgesi sahibi ve aktif olarak araç kullanabilen,
- Askerliğini yapmış (Erkek adaylar için).
İŞ TANIMI
- İş organizasyonu yapmaktan ve işlerini zamanında tamamlamaktan sorumludur.
- Servis için alınan iş sağlığı ve güvenliği/çevre koruma ve kalite önlemlerine uymaktan sorumludur.
- Müşterilerden gelen araç bakım ve onarım taleplerini değerlendirmekten, müşterilerin şikayetlerini dinlemekten, müşterilere randevu vermekten ve servis randevu takvimini oluşturmaktan sorumludur.
- Servise gelen müşterileri karşılamaktan, aracı standartlara uygun olarak kabul etmekten ve müşteriyle araç etrafında tur atarak birlikte araç durum tespiti yapmaktan ve mümkün olabilecek ilave hizmet, yedek parça ve aksesuar satışları için müşteriye öneriler sunmaktan sorumludur.
- Servise gelen müşterilerin ve araçlarının kayıtlarının günlük olarak düzenli bir şekilde tutulmasından ve gerektiğinde bilgilerin güncellenmesinden sorumludur.
- Müşteri ile mutabık kalarak araç servis planını hazırlamaktan ve araç bakım sürecini takip etmekten sorumludur
- Araca uygulanacak bakım işlemlerini müşteriyle birlikte tekrarlayıp teyit etmekten sorumludur. (Ek işler olması durumunda mutlaka müşteriye haber verip onayını istemek.)
- Araç kabulünde ve teslimatında fatura ve ödeme şartları hakkında müşterileri bilgilendirmekten sorumludur.
- Hazırladığı araç servis planı kapsamında sistem üzerinden iş emirlerini açmaktan, bakımı yapılacak araca ait iş emri, bakım formu, ilk ve son kontrol formu, test sürüş formu, ekspertiz formu vb. formları doldurmaktan ve varsa müşteri özel isteklerini belirterek müşteriden onay almaktan sorumludur.
- Önerilen işler için ön fiyatlandırma yapmaktan ve teslim süresi hakkında müşteriyi bilgilendirmekten sorumludur.
- Bakım ve onarım faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi için servis atölye alanı içerisindeki makine, teçhizat standart donanım, araçların ve kaldırma ekipmanlarının vb. lerin çalışır ve hazır vaziyette olmasını temin etmekten, ölçme cihazlarının kalibrasyonlarının zamanında yapılmasını sağlamaktan ve gerekli yedek parçaların stoğunu önceden kontrol etmekten sorumludur.
- Araç bakım ve onarım faaliyetlerinin istenilen miktarda kaliteli ve zamanında yapılmasını sağlamaktan sorumludur.
- Servis bakım siparişlerinin teknik kapanışlarının yapılmasından sorumludur. (Tüm teslim formları, işlemler, teşhisler ve kontroller vb.)
- Ana firma tarafından yayınlanan teknik notları, sirkülerleri takip etmekten ve servis uygulamalarının bu sirkülerlere uygun olarak gerçekleştirilmesinden sorumludur.
- Teslimat öncesinde müşteriye teslim edilmesi gereken evrakların tam bir şekilde teslim edilmesinden, aracın son kalite kontrolünün yapılmasından, aracın temizliğinden ve araç teslimat işlemlerinin marka standartlarına uygun olarak yapılmasından sorumludur.
- İşlemleri tamamlanan ve son kontrolleri tamamlanan araçları belirlenmiş teslim zamanlarında müşterilere teslim etmekten sorumludur.
- Müşterinin araç bakım hizmeti için kesilen faturayı ödemesini sağlamaktan sorumludur.
- Dış işçilikler ile ilgili gerekli organizasyonları yapmaktan, tedarikçiler ile ilişkileri yürütmekten, dış işçilik faturalarını sisteme işlemekten ve sistem üzerinden iş emirlerini kapatmaktan sorumludur.