Satış Temsilcisi (İstanbul Avrupa)
Satış Temsilcisi (Yedek Parça)-(İstanbul Avrupa)
KOÇASLANLAR/KARİYER
Koçaslanlar Holding ve bağlı Şirketleri Türkiye genelinde 8 ilde, 31 lokasyonda, 53 şubeye ulaşmış ve 820 çalışanı ile 42 dünya markasının bayilik ve distribütörlüğünü yapan şirketimiz Satış, Satış Sonrası, Yedek Parça, İkinci El ve Sigorta hizmetleri vermektedir. Otomobil, hafif ticari, yolcu taşıma grubu, orta ve ağır ticari kamyonlar, çekici, treyler ve tüm bu ürünlerin yan ekipmanları ile birlikte karayolunda hareket eden tüm segmentlere hitap edebilen ürün yelpazesini oluşturan markalara sahiptir.
Ticaretin ve Mutluluğun Merkezi mottosuyla çıktığımız bu yolda Koçaslanlar ailesi olarak tüm çalışanlarımızın Koçaslanlar ve bağlı şirketlerinde çalışmayı sevmelerini, mesleki ve kişisel gelişimlerini sürdürmelerini, yeteneklerini keşfetmelerini ve uzun soluklu bizlerle çalışmalarının istiyoruz. Tüm bunlar içinde temel ilkemiz olan “mutlu çalışan” profilini yaratmak için çabalıyor ve var gücümüzle çalışıyoruz.
Değerlerimiz;
- Sürekli Öğrenen
- Sürekli Gelişen
- Yenilikçi
- Çözüm Odaklı
- Çevik
- Takım Oyuncusu
- Etik Değerlerine Bağlı
- Gururlu
Sizleri de ailemizin parçası olmaya davet ediyoruz!
Koçaslanlar Holding bünyesinde faaliyet gösteren şirketimizin İstanbul/Avrupa Yakası lokasyonlarında görevlendirilmek üzere
"SATIŞ TEMSİLCİSİ" çalışma arkadaşları aramaktayız.
GENEL NİTELİKLER
- Üniversite mezunu,
- Minimum 5 yıl yedek parça sektöründe deneyimli (Tercihen ağır vasıta)
- Tercihen 25-40 yaş arasında,
- Satış Teknikleri , Müzakere Teknikleri Eğitimleri almış olan,
- B sınıfı ehliyeti olan ve aktif araç kullanabilen,
- B2B ve Microsoft Office programlarını kullanabilen,
- Askerliğini yapmış,
- Tercihen ağır vasıta sektöründe çalışmış,
- Yedek parça ticaretini bilen,
- Analitik düşünebilen,
- Tahsilat yapabilecek,
- Referans verebilecek,
- Kendi müşteri portföyü olan,
- Seyahat engeli olmayan,
- Disiplinli, detaycı, işini takip eden.
İŞİN TANIMI
- Koçaslanlar Holding misyon, vizyon, prosedür ve talimatları doğrultusunda iç/dış mevcut veya yeni müşterilere şirketin satışa sunduğu ürünlerin tanıtımının gerçekleştirilmesi,
- Müşteriye satış ve ödeme şartlarının aktarılması,
- Yedek parçaların/ürünlerin ve malzemelerin zamanında, istenilen miktarda ve müşteri ile mutabık kalınan şartlarda ve müşteri memnuniyeti ile hizmet kalitesi çerçevesinde siparişlerinin verilmesi,
- Müşterilere teslim/sevk edilmesi, alacakların tahsil edilmesi ve müşterilerden gelen yeni talepler doğrultusunda alternatif ürünlerin tespit edilerek depoya kazandırılması ile satış hizmetleri kapsamının genişletilmesi ve şirket karlılığın arttırılması.