SSH/Servis Müdürü
KOÇASLANLAR/KARİYER
Koçaslanlar Holding ve bağlı Şirketleri Türkiye genelinde 8 ilde, 18 lokasyonda, 38 şubeye ulaşmış ve 750 çalışanı ile 41 dünya markasının bayilik ve distribütörlüğünü yapan şirketimiz Satış, Satış Sonrası, Yedek Parça, İkinci El ve Sigorta hizmetleri vermektedir. Otomobil, hafif ticari, yolcu taşıma grubu, orta ve ağır ticari kamyonlar, çekici, treyler ve tüm bu ürünlerin yan ekipmanları ile birlikte karayolunda hareket eden tüm segmentlere hitap edebilen ürün yelpazesini oluşturan markalara sahiptir.
Ticaretin ve Mutluluğun Merkezi mottosuyla çıktığımız bu yolda Koçaslanlar ailesi olarak tüm çalışanlarımızın Koçaslanlar ve bağlı şirketlerinde çalışmayı sevmelerini, mesleki ve kişisel gelişimlerini sürdürmelerini, yeteneklerini keşfetmelerini ve uzun soluklu bizlerle çalışmalarının istiyoruz. Tüm bunlar içinde temel ilkemiz olan “mutlu çalışan” profilini yaratmak için çabalıyor ve var gücümüzle çalışıyoruz.
Bizi Biz Yapan Değerlerimiz;
- Sürekli Öğrenen
- Sürekli Gelişen
- Yenilikçi
- Çözüm Odaklı
- Çevik
- Takım Oyuncusu
- Etik Değerlerine Bağlı
- Gururlu
Sizleri de ailemizin parçası olmaya davet ediyoruz!
Koçaslanlar Holding bünyesinde faaliyet gösteren şirketimizin Bursa lokasyonunda görevlendirilmek üzere "SSH/SERVİS MÜDÜRÜ" çalışma arkadaşı aramaktayız.
GENEL NİTELİKLER
- Üniversitelerin Mühendislik, Otomotiv, İşletme, Lisans bölümlerinden mezun şartı,
- Otomotiv sektöründe Binek Araç satış sonrası servis hizmetleri alanında minimum 5 yıl tecrübeli,
- Etkin yöneticilik özelliklerine sahip, yöneticilik alanında deneyim sahibi,
- Etkili iletişim, planlama ve koordinasyon becerisine sahip,
- Analitik düşünme yeteneğine sahip,
- Tempolu çalışma düzenine uyum sağlayabilecek,
- B sınıfı sürücü belgesi sahibi ve aktif olarak araç kullanabilen,
- Askerliğini yapmış (Erkek adaylar için).
İŞ TANIMI
İş organizasyonu yapmaktan ve işlerini zamanında tamamlamaktan sorumludur.
Servis iş sağlığı ve güvenliği/çevre koruma ve kalite önlemlerinin alınmasından sorumludur.
Servis ticari faaliyetlerini geliştirmekten sorumludur.
Potansiyel müşterilerin bakım-onarım taleplerinin pazarlama analizinin yapılmasından sorumludur.
Servis’in yıllık faaliyet bütçesinin hazırlanmasından, servisin tüm faaliyetlerinin planlanmasından ve Bayi Geliştirme Planı’nın hazırlanmasından, takip edilmesinden ve uygulanmasından sorumludur.
Servis’in bütçe hedeflerinin belirlenmesini sağlar, bütçe hedeflere ulaşılması ve servis karlılığın sağlanmasından sorumludur.
Servis faaliyetlerinin Yasal, Ana Firma ve diğer standartlar çerçevesinde işletilmesinden sorumludur.
Servisin verimliliğini ve karlılığını arttırmaktan sorumludur.
Verimlilik, aylık iş hacmi ve kalite hedeflerini belirlemekten ve bu hedefler hakkında üst yönetim ile kendisine bağlı çalışanları bilgilendirmekten sorumludur.
Servis hizmetlerinin iyileştirilmesine yönelik gelişmelerin sürekli izlenmesi, araştırmaların yapılması, önerilerde bulunulması, marka standartlarının uygulanmasından; servis verimliliğinin ve karlılığının arttırılmasından sorumludur.
Araç bakımları için hazırlanan servis planlarına uyumu kontrol etmekten ve faaliyetlerin zamanında, kaliteli bir şekilde ve istenilen miktarda yapılmasının sağlanması kapsamında ekibini denetlemekten ve çalışma verimliliğinin arttırılmasından sorumludur.
Yedek parça stok stratejisinin planlanmasına ve satışına destek olmaktan sorumludur.
Müşteri yeni hizmet ve fiyat beklentilerinin anlaşılarak, promosyon kampanyalarının organizasyonun sağlanması, sunulacak yeni hizmetlerin organize edilmesi ve yönetilmesinden sorumludur.
Mevcut yatırım tekliflerinin (araç, ekipman, bina) üst yönetime iletilmesinden ve yatırım çalışmalarına destek olmaktan sorumludur.
Kalite iyileştirme çalışmalarına öncülük etmekten sorumludur.
Müşteri ilişkileri ile ilgili faaliyetleri yürütmekten sorumludur.
Takım yönetiminden sorumludur.
Şirketin temel politikalarını ekibine aktarır. Şirketin politika ve önceliklerini, misyon ve vizyonunu yazılı ya da sözlü olarak kendisine bağlı ekibe iletir. Ekip toplantılarında, şirketinin politika ve önceliklerini, misyon ve vizyonunun uygulamaları açısından kavranmasına yönelik açıklamalar yapar. Ekibin niteliklerine uygun olarak görev dağılımı yapar.
Görevin gerekleri ile bilgi, beceri, ilgi, deneyim ve yetkinliklerine göre, iş programındaki işlerin kendisine bağlı ekip çalışanları arasında dağılımını yapar. Yedekleme ve/veya birimler arası dolaşım kapsamında, görev değişimi yapılacak çalışanlarını Genel Müdür onayı ile birlikte insan kaynaklarına önerir. Yapılan iş ve görev dağılımını iş planlamalarına uygunluk, sonuçları ve etkileri itibariyle kontrol eder. Planlamaya uygun olmayan ve/veya verim sağlamayan iş ve görev dağılımlarını revize eder.
Ekibinin performans değerlendirmesine yönelik çalışmaları yürütmekten sorumludur. Kendisine bağlı Ekip çalışanlarının görevlerine ve iş dağılımına göre mesleki bilgi, beceri ve ekiple çalışma, zamanlama, hız gibi mesleki yetkinliklerini ve niteliklerini inceler. Ekip çalışanlarının iş disiplinini mesai saatlerine uyma, verilen görevleri yapma, iş süreçlerine uygun davranma, uygun kılık kıyafet giyme gibi şirket kurallarına uyma durumunu değerlendirir.
Ekip çalışanlarının görevlerine ve iş dağılımına göre mesleki bilgi ve becerileri ile tutum ve davranışlarını değerlendirir.
Ekip çalışanlarının verimliliğini hata/hatasızlık durumuna, ürettiği iş miktarına ve niteliğine, araç gereç, malzeme kullanımına göre değerlendirir. Kendi yaptığı inceleme ve yorumlarını, somut şekilde örnekleyerek verilerle destekleyerek kayıt eder
